De social media do's en dont's
2306
single,single-post,postid-2306,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.8.1,vc_responsive
 

De social media do’s en dont’s

19 mei De social media do’s en dont’s

Heb je je al gewaagd aan social media voor jouw bedrijf? Hier zijn onze do’s en dont’s!

piconback

Social media voor bedrijven do’s:

  • Maak je content nuttig voor klanten
  • Wees transparant en persoonlijk
  • Initieer contact en neem een actieve rol aan
  • Speel in op vragen en actualiteit
  • Faciliteer een manier voor klanten om bij jou te komen met vragen/klachten/ideeën
  • Geef links naar nuttige websites
  • Vergeet niet dat de communicatie van twee kanten dient te komen, reageer dus op vragen en opmerking

Social media voor bedrijven dont’s

  • wachten op een uitnodiging, wees juist proactief
  • social media gebruiken als een advertentie
  • te veel praten over jouw bedrijf en producten
  • incidenteel inzetten van social media

 

Geen reactie's

Geef een reactie